Dnepr MT-11. Recondiţionarea.

Astăzi m-am apucat s-o desfac. N-am avut ce face…

După ce a dispărut şaua, rezervorul, aripa spate,  am ajuns la basculă, unde aveam io o neabătută neclaritate…

Roata nu a vrut să iasă separat din cauza nenorocitului de disc de frînă, aşa că a ieşit… cu tot cu grup, din cele patru şuruburi.

GEDSC DIGITAL CAMERA

Ocazie cu care am observat că capacul grupului meu e cam rupt…

Dar îl dau afară şi descopăr grupul pentru ataş, 9 x 37.

GEDSC DIGITAL CAMERA

În rest, înafara umplerii grupului cu vaselină şi nu cu ulei cum ar fi fost normal, roata se prezintă bine. Destul încă ferodo pentru frînă, canelurile încă ne uzate.

GEDSC DIGITAL CAMERA

Am continuat cu demontarea basculei. Conform manualului, se îmbină cu un ax. Aşa că, cu un ciocan, daltă şi ruperea unui levier, am reuşit demontarea ei.

GEDSC DIGITAL CAMERA

Apoi am continuat cu furca faţă. Motocicleta a rămas în „sutien”

GEDSC DIGITAL CAMERA   GEDSC DIGITAL CAMERA

Reclame
Categorii: MOTO | 2 comentarii

Navigare în articol

2 gânduri despre „Dnepr MT-11. Recondiţionarea.

  1. schumydan

    rugina ca la nebuni, eu zic sa o demontezi toata, duci fiarele la sablat, o mana de grund, una de vopsea, piesele originale si ceva cosmetica si faci motocicleta in mintile ei

  2. Claudiu

    Frumos. spor la mesterit 😀

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

%d blogeri au apreciat asta: