Se vinde dihania: Dnepr MT-11

Nevoia mă împinge să o vînd.

Se apropie presant momentul să înmatriculez maşina, pentru care taxă de mediu şi celelalte, am de plătit o sumă destul de considerabilă.

Plus alte datorii.

Plus că, nefiind ataşist şi mergînd numai şi numai solo, mă tot împiedic de ataş.

Ştiu că sunt destui amatori de mersul pe trei roţi.

Cum mă împinge nevoia aşadar, trebuie să o vînd.

Ce se oferă?

Păi să o luăm din faţă în spate:

Furca faţă este de IJ Yunker, montată de nouă. Eu am luat-o la mîna a doua dar nu fusese folosită. Este pe sistemul combinat de aer-ulei şi funcţionează ireproşabil. Încă mai are eticheta în rusă pe ea.

Etrier original de IJ, pompă frînă de Honda. Sistem perfect funcţional.

Roata faţă, pe 19, din aliaj, originală de IJ Planeta 5 Delux, cu frînă pe disc, anvelopă încă bună, cameră. Aripa faţă cromată, în stare impecabilă.

Farul este original de M72, modificat să se potrivească la rama originală de MT cu cozoroc. Oglinda impecabilă, cu cele două fascicule de fază scurtă care bat jumătatea stîngă în jos şi în faţă, jumătatea dreaptă mai sus şi mai spre dreapta. Faza lungă bate în faţă clar cel puţin 150 metri.

Ghidon original, cu manşoane schimbate foarte plăcute la apucat, comenzile electrice impecabil funcţionale, levierele ambreiaj-frînă moderne şi plăcute la funcţionare. Cel de frînă a fost luat rupt (am luat toată pompa gratis din pricina asta) şi l-am reparat destul de elegant dar impecabil în funcţionare.

Kilometrajul nu funcţionează bine ca şi viteză dar înregistrează kilometrii parcurşi corect. E uşor de schimbat oricum.

Are parbriz de fibră care, împreună cu parbriz transparent din plexiglas, asigură o protecţie foarte bună de curent.

Semnalizatoarele sunt originale de Jawa, dar foarte vizibile şi ziua.

Instalaţia electrică este reconstruită de la zero. Am pretenţia că mă ocup cu aşa ceva, deci am făcut-o cum trebuie, cu plusurile pe consumatori şi masa la comenzi. Contact original de IJ.

Şaua pilotului este construită de mine de la zero, foarte comodă indiferent de mărimea tuhătsului ce-o presează. Şade pe două arcuri de supapă care preiau din oscilaţiile pilotului.

Şaua pasagerului este una originală, în stare foarte bună.

Rezervorul este de IJ-56 modificat, lăţit, capacitate 18 litri, poate şi mai mult. Buşon cu cheie.

Cadrul mai are urme de ceva adăugiri anterioare mie. Nimic grav, nimic modificat, bascula spate a fost schimbată cu totul cu una foarte bună, bucşele în stare foarte bună.

Toată tăblăria, adica rezervor, aripă spate, far – vopsite bleu plăcut.

Motorul are momentan maxim 2500 kilometri parcurşi, l-am preluat de la cineva dintr-o magazie, îl ţinea în rezervă dar între timp are două Urale perfect funcţionale deci mi-a pasat cam tot ce avea pentru MT. Motorul merge ireproşabil, ca arbore, ax came, setul este aproape nou cum am spus, nu există şi nici nu are cum să aibă bătăi. Ofer şi un set complet de segmenţi, dacă cineva vrea să segmenteze aşa de sanchi.

Carburatoarele sunt originale Karteh, spălate şi montat set de reparaţie nou. Funcţionare ireproşabilă.

Evacuarea se bucură de o pereche de tobe de inox, cu tub de legătură. Poate puţin gălăgioasă pentru unii (la ture, că în relanti e foarte silenţioasă), foarte plăcută la auz, pentru alţii.

Nu are pierdere de ulei. Incredibil dar adevărat. La mine nu are voie să aibă aşa ceva.

Are montată aprindere electronică originală care funcţionează excepţional, bobină originală nouă (în curînd bobine fără moarte de Logan) şi în rezervă un platou cu platină. (Cînd va avea bobina de Logan şi aprinderea electronică, ca soluţie de rezervă va avea platina + bobină originală).

Cel mai deştept lucru, este însă alternatorul de Tico. Deci se ia alternatorul şi se adaptează prinderea şi angrenarea originală. Le-a făcut un tata-lor şi funcţionează tîmpit de exemplar. Am la dispoziţie 650 waţi, arhi-mega-suficienţi pentru necesităţile de curent, de la lumini permanent pînă la încărcarea bateriei. Alternatorul original produce 150 waţi amărîţi şi ăia teoretici, iar vara doar cu numele, şi fiind foarte proaste din construcţie. Păţit de nenumărate ori cu rotoare întrerupte, relee de încărcare degeaba…. acum, cu alternatorul ăsta, nu există probleme! 14,4 volţi permanent şi indiferent de turaţie. Cel mai deştept upgrade pe care l-a primit.

Mai sunt şi nişte proiectoare, acum doar de design – nu am făcut instalaţia la ele. E destul de simplu oricum.

Ambreiajul este impecabil.

Cutia de viteze e impecabilă, schimbă exemplar, arată neutralul corect, dotată cu mers-înapoi funcţional şi dublu-ambreiaj reglat corect.

Grupul spate are montat angrenaj de fugă, melc cu 10 şi coroană cu 35 dinţi. Ofer şi setul original de 8×37 pentru cine n-are ce face să facă prostia să revină. Pentru că acum, la o viteză de croazieră de 105 km/h, consumul se situează undeva în jur de 5 l/100 km, poate şi mai puţin dacă condiţiile permit. Şi nu exagerez. Cine crede bine, cine nu, sănătate. Şi rămîne şi raport foarte bun forţă-tracţiune pentru ataşul uşor (de fibră).

Roata spate este formată din jantă în stare foarte bună cu întăritoare montate (nu există să rupă spiţe!) cameră, anvelopă originală de cea bună, montată de nouă vara asta, acum în stare foarte bună, uzură maxim 5%

Motocicleta este fabricaţie după documente 1992. Seriile sunt foarte în regulă, Da, chiar sunt. Actele sunt tot în regulă, este pe numele meu, ITP valabil pînă în octombrie 2014. Asigurarea acum expirată.

Ataşul e cadru original, peste care pus o barcă Velorex de fibră de sticlă. Nu rugineşte nu putrezeşte. Nu are moarte.

Per ansablu, motocicleta este impecabilă. Doar un neam-prost s-ar lua de una-alta inerente şi la vreo japoneză, gen uzura scăriţelor sau culoarea tobelor….

Ofer şi sistemul de pornire „la buton”, adică volanta cu coroană şi demarorul. Le am rămase deoarece nu am mai stat să decupez din motorul cel nou pentru a le monta – l-am lăsat nedecupat că mi-a fost milă de el aşa nou şi nu am vrut să umblu în el de vreme ce e nou…. şi nu mi-e lene de a porni la pedală. Ofer şi cutia de viteze pregătită pentru demaror. Instalaţia electrică este gata pregătită pe motocicletă, necesită doar inserarea unui papuc pe excitaţia demarorului.

Bateria este în stare încă foarte bună.

Preţul cu care se vinde, pe scurt, 6000 lei şi non-negociabil. Cine o ia pleacă de aici cu actele făcute şi un plin de rezervor.

Dacă o dau cu banii aceştia, foarte bine, altminteri o păstrez pentru mine şi iar îmi pare bine. Ştiu ce am lucrat şi ce am pus în ea, am făcut-o ca pentru mine.

Contact telefon 0767 637 030 sau Ymess: paulromila.

Un film cu ea. Poze la cerere.

Reclame
Categorii: Uncategorized | 6 comentarii

Navigare în articol

6 gânduri despre „Se vinde dihania: Dnepr MT-11

  1. Morgoth

    Sa ma calce TIR-u’ cu lemne daca as mai vinde-o dup-atata munca! Pfff frumos suna boxeru’!

  2. Pedros

    Imi place leganatul ei..

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

w

Conectare la %s

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com. Tema: Adventure Journal de Contexture International.

%d blogeri au apreciat asta: