Din cauze de funcţionare defectuoasă, la ultima ieşire fiind să mă pocnească de pămînt, şi profitînd de încălzirea vremii, azi m-am apucat să umblu în partea dreaptă a dihaniei, în vinovata cutie de viteze.
După ce se îndepărtează şaua şi rezervorul, se scoate filtrul de aer, se scoate carburatorul, apoi bobina de inducţie. În faţă decuplăm cotul evacuării.
În partea dreaptă a motocicletei se scoate capacul mare de pe cutie, se desface pinionul lanţului pentru a-l îndepărta.
Din cauză că pe după el trece instalaţia electrică, se desface capacul mic de vizitare a cutiei, pentru a putea îndepărta cu uşurinţă statorul alternatorului
Apoi se desfac flanşele care prind motorul de cadru, şi se extrage motorul, se pune pe masa de lucru.
se pune pe masa de lucru… și acolo ai rămas…
Tocmai ce-am cumpărat simeringul de la pinionul de lanţ azi.
Atit?
Hai, nene, spune-ne ce-ai mai făcut, că acu vine primăvara!
Păi aia e că nu mai vine odată… deocamdată nimic. O să vedeţi cînd o fac.